ملتقى عالمك

ملتقى عالمك

 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 للمخطوبين فقط البنات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
themaske
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الحمل
عدد المساهمات : 170
تاريخ الميلاد : 02/04/1989
تاريخ التسجيل : 04/03/2010
العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : برده فى كليه الالعاب
الهواية الهواية : بنت على الايفون

مُساهمةموضوع: للمخطوبين فقط البنات   الأربعاء 24 مارس 2010, 09:09

آنستي العزيزة.. لو ربنا فك عقدتك.. واتخطبتي.. فإليك نصائحي حتى
تأخذي بخطيبك من مركب الخطوبة إلِّي محدش عارف هاترسى على إيه.. إلى



مثوااااه الأخير في قفص النسانيس.. قصدي قفص الزوجية السعيد..

أجمل ما في الخطوبة العزومات الرومانسية.. على أحلى محلات أكل ف
البلد.. واللي عمرك مانتي شايفاها بعد الجواز.. المهم نصائحي لك عند
أي عزومة مع ختيبك.. قلنا رقَّه ....



1- الأول لازم تعرفي إن الشوكة والسكينة بيتمسكوا من إيديهم من الطرف
يعني مش م الوسط ولا م البوز زي الخنجر ولا من فوق طبعًااا




2- العيش أوعي تفضحينا وتقطعيه بسنانك.. ولا الرغيف نصين بأيدك وكل
نص لقمة وتحشري.. أوعي.. العيش بيتقطع بالسكينة ف الطبق.. وبعدين
تاخدي لقمة.. لقمة.. بالعافية.. قال يعني نفسك مسدودة.. اضغطي على
أعصابك جدااا وبعدين لما تروَّحي.. إبقي حِفِّي زي مانتِ عايزه....




3- الشوووربة.. أبوس كعب رجلك.. بند الشوربة ده مهم جدًاااا..
الشوربة تتشرب من غير صوت خالص.. ومن غير ماتقعدي تنفخي فيها.. زي
القهوجي اللي بينفخ ف الحجر للزبون.. وطبعًاااااا عايزك تنسى
تمامًا.. السلطانية اللي بتقيميها على بقك ف البيت.. وتدلدقي على
روحك..
بالمعلقه وبدون صوت.. سخنة ولعة برضه بدون
صوت.. وتسيبي تلت الطبق ع الأقل.. مش تميليه.. عشان تلهطيها لآخر
نقطة.....




4- الرز طبعاً .. بيتاكل بالشوكة.. أوعي إيدك تتمد ع المعلقة..
وتغرفي من طبق الرز وتعبي.. إوعي.. الرز بالشوكة.. وكأنك بتبوسيه مش
بتاكليه..




5- المكرونة.. الاسباكتي.. برضه بالشوكة.. تتلف على طرف الشوكة.. لحد
ما تخلص وبعدين تحطيها ف بؤك من سكات.. مش تشفطي المكرونة عود عود..




6- السمك.. مشكلة.. شوفي.. بتفصلي اللحم عن الشوك.. إزاي..؟؟ تقطعي
اللحم من النص.. بالطول وبعدين تفردي اللحم ع الجانبين ولما تخلصي
ناحية.. متقلبيش السمكة.. بلاش فلح.. شيلي السلسلة


بالشوكة والسكينة وحطيها ف جنب الطبق وكملي أكل النص التاني.. وبدل
الفيلم الهندي ده.. نصيحة.. ماتكليش السمك خالص.. قولي مابحبش السمك
وخلصي نفسك..




7- الجمبري.. -إذا كنتي عارفاه-.. أول ماطبق الجمبري ينزل.. بصيله
بقرف واحتقار شديدين.. آل يعني زهقانة من كتر أكل الجمبري الجامبو ف
بيت ببااااا.. وأتنهدي جامد وقولي.. برضه..؟؟؟ وتروحي قاطعة
راس الجمبريياية.. بالشوكة.. أنا ف عرضك إنسي المصمصة دلوقت..

8- البطاطس سواء مسلوقة أو محمرة.. أوعي تهرسيها وتدبيها ع الرز وتدي



...لا..لآ...لآ...بالشوكة حتة حتة وإنت زي ما تكوني هاتعيطي من كتر
ما البطاطس صعبانة عليكي..




9- الفاكهة.. لو الفاكهة فيها بذر.. طلعيه من بؤك بالراحة وحطيه ف
إيدك وهي مقفولة.. وبعدين ف طفاية السجاير اللي ع الترابيزه.. أوعي
ياحبيبتي من نظام
التفتفة للبذر.. إنسي....




10- ولما تخلصي أكل تحطي إيدك على بطنك.. -اللي عصافيرها بتصوصو من
العينات اللي كلتيها-.. وتقولي له مش ممكن.. أنا عمري ما اتفجعت
كدة..أنا أودامي أسبوع.. هابطل أكل فيه.....
وبعدين تمسكي الفوطة اللي دايمًا موجودة ع التربيزة من غير لازمة..
وتبوسيها.. آل يعني بتمسحي بؤك..
وبعدين تستأذني منه لدخول التوليت لإصلاح ماكياجك.. وتخشي التواليت
وتطلعي من شنطة إيديك.. لفة الفول والطعمية اللي جايباها معاكي..
وبالهنا والشفااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king
ادارة المملكة
ادارة المملكة
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الدلو
عدد المساهمات : 1124
تاريخ الميلاد : 29/01/1989
تاريخ التسجيل : 29/09/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : خليها مفاجئة
الهواية الهواية : كل حاجة

مُساهمةموضوع: رد: للمخطوبين فقط البنات   الأربعاء 24 مارس 2010, 12:17

وبعدين تستأذني منه لدخول التوليت لإصلاح ماكياجك.. وتخشي التواليت
وتطلعي من شنطة إيديك.. لفة الفول والطعمية اللي جايباها معاكي..

وبالهنا والشفااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alamk.yoo7.com
NAUGHTY NENO
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : السرطان
عدد المساهمات : 1331
تاريخ الميلاد : 22/06/1992
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
العمر : 25
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : احسن واحد يزوغ من الكليه
الهواية الهواية : احسن واحد فى مصر يلعب بلاى ستايشن 2

مُساهمةموضوع: رد: للمخطوبين فقط البنات   الأربعاء 24 مارس 2010, 13:53

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس ممكن نعرف انت مين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
themaske
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الحمل
عدد المساهمات : 170
تاريخ الميلاد : 02/04/1989
تاريخ التسجيل : 04/03/2010
العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : برده فى كليه الالعاب
الهواية الهواية : بنت على الايفون

مُساهمةموضوع: رد: للمخطوبين فقط البنات   الأربعاء 24 مارس 2010, 16:52

شكرا على المرور لنينو وking



بس ممكن نعرف انت مين

سابقا sasaaعمك

حاليا the maske
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king
ادارة المملكة
ادارة المملكة
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الدلو
عدد المساهمات : 1124
تاريخ الميلاد : 29/01/1989
تاريخ التسجيل : 29/09/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : خليها مفاجئة
الهواية الهواية : كل حاجة

مُساهمةموضوع: رد: للمخطوبين فقط البنات   الأربعاء 24 مارس 2010, 17:08

فيه حاجه غريبه حصلت هنا فى الرد بتاعى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alamk.yoo7.com
The Queen
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : انثى
الابراج : القوس
عدد المساهمات : 1097
تاريخ الميلاد : 20/12/1989
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : يعنى بحاول ارفه عن نفسى
الهواية الهواية : الترفيه عن النفس

مُساهمةموضوع: رد: للمخطوبين فقط البنات   الأربعاء 24 مارس 2010, 17:31


مصطفى حلوة يامصطفى
بس ربنا يخليك ممكن بقى يبقى ف قسم الشباب والبنات
ولا انت بتعمل قرعة واللى يرسى عليه تحط الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
TRY AGAIN
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : العقرب
عدد المساهمات : 394
تاريخ الميلاد : 16/11/1991
تاريخ التسجيل : 19/10/2009
العمر : 25
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : نسيت انا مين
الهواية الهواية : كل شىء راح مننا راح حبنا راح حلمنا

مُساهمةموضوع: رد: للمخطوبين فقط البنات   الأربعاء 24 مارس 2010, 17:36

ولما تخلصي أكل تحطي إيدك على بطنك.. -اللي عصافيرها بتصوصو من
العينات اللي كلتيها-.. وتقولي له مش ممكن.. أنا عمري ما اتفجعت
كدة..أنا أودامي أسبوع.. هابطل أكل فيه.....
وبعدين تمسكي الفوطة اللي دايمًا موجودة ع التربيزة من غير لازمة..

وتبوسيها.. آل يعني بتمسحي بؤك..

الدنيا برده وحشه
شوف وصلتنا لفين يا عم الماصك
تسلم 
وعلى رأى المثل 
طول عمرك يا بدنجانه وانتى فى تيتك العصايا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
themaske
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الحمل
عدد المساهمات : 170
تاريخ الميلاد : 02/04/1989
تاريخ التسجيل : 04/03/2010
العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : برده فى كليه الالعاب
الهواية الهواية : بنت على الايفون

مُساهمةموضوع: رد: للمخطوبين فقط البنات   الأربعاء 24 مارس 2010, 18:00

ممكن بقى يبقى فى قسم الشباب والبنات
يريت حتى الواحد يعرف يكتب براحته
وميرسيه على مرورك ياعسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
themaske
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الحمل
عدد المساهمات : 170
تاريخ الميلاد : 02/04/1989
تاريخ التسجيل : 04/03/2010
العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : برده فى كليه الالعاب
الهواية الهواية : بنت على الايفون

مُساهمةموضوع: رد: للمخطوبين فقط البنات   الأربعاء 24 مارس 2010, 18:05

ميرسيه يا SHINKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

ويلريت يكون الموضوع عجبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hakim
مشرف الأفلام العربى
مشرف الأفلام العربى
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : العذراء
عدد المساهمات : 782
تاريخ الميلاد : 27/08/1994
تاريخ التسجيل : 25/02/2010
العمر : 23
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : 'hgf
الهواية الهواية : ان شاء اللة دكتور

مُساهمةموضوع: رد: للمخطوبين فقط البنات   الأربعاء 24 مارس 2010, 18:35

موضوع جامد تسلم يا صاصا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
themaske
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الحمل
عدد المساهمات : 170
تاريخ الميلاد : 02/04/1989
تاريخ التسجيل : 04/03/2010
العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : برده فى كليه الالعاب
الهواية الهواية : بنت على الايفون

مُساهمةموضوع: رد: للمخطوبين فقط البنات   الأربعاء 24 مارس 2010, 18:40

ow]ze=29]شكرا على مرورك ياحكيم

ويارب الموضوع يكون عجبك
[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
للمخطوبين فقط البنات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ملتقى عالمك :: مملكة الثقافة والمناقشات :: منتدى المعلومات العامة-
انتقل الى: