ملتقى عالمك

ملتقى عالمك

 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
The Queen
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : انثى
الابراج : القوس
عدد المساهمات : 1097
تاريخ الميلاد : 20/12/1989
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : يعنى بحاول ارفه عن نفسى
الهواية الهواية : الترفيه عن النفس

مُساهمةموضوع: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الأحد 21 فبراير 2010, 12:56


معايا صور ممثل عسل موووت شوفوه واحكمو انتو اوك

[url=http://www.0zz0.com][/url]
[url=http://www.0zz0.com][/url]
[size=9]
[url=http://www.0zz0.com][/url]

[
url=http://www.0zz0.com][/url]
[size=9]
[
url=http://www.0zz0.com][/url]


[/size][/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bebo
ادارة المملكة
ادارة المملكة
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الاسد
عدد المساهمات : 1688
تاريخ الميلاد : 07/08/1989
تاريخ التسجيل : 14/10/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالب
الهواية الهواية : كره القدم

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الأحد 21 فبراير 2010, 12:58

شويه صور فى الجون يا صافى
وبجد واااااااااااااد زى القمر
تسلمى يا قمر عليهم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Queen
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : انثى
الابراج : القوس
عدد المساهمات : 1097
تاريخ الميلاد : 20/12/1989
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : يعنى بحاول ارفه عن نفسى
الهواية الهواية : الترفيه عن النفس

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الأحد 21 فبراير 2010, 13:14

ميرسيه يابيبو بس ع فكرة من غير ما تقول انا عارفة انه قمر
حسن الرداد ده حبيبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king
ادارة المملكة
ادارة المملكة
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الدلو
عدد المساهمات : 1124
تاريخ الميلاد : 29/01/1989
تاريخ التسجيل : 29/09/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : خليها مفاجئة
الهواية الهواية : كل حاجة

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الأحد 21 فبراير 2010, 14:18


هههههههههه ما هو ده اللى كماتشو كان بيقولك ان عايز هاف كول زى اللى ابن سعد الدالى لابسه هههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alamk.yoo7.com
The Queen
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : انثى
الابراج : القوس
عدد المساهمات : 1097
تاريخ الميلاد : 20/12/1989
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : يعنى بحاول ارفه عن نفسى
الهواية الهواية : الترفيه عن النفس

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الأحد 21 فبراير 2010, 14:32

ياه ياسلطان جالك قلب تعدى كده من غير ما تقول رايك ع حسن خطيبى ع العموم ماشى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king
ادارة المملكة
ادارة المملكة
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الدلو
عدد المساهمات : 1124
تاريخ الميلاد : 29/01/1989
تاريخ التسجيل : 29/09/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : خليها مفاجئة
الهواية الهواية : كل حاجة

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الأحد 21 فبراير 2010, 15:19


لا كه الا حسن الراجل زى القمر ربنا يهنيكم ببعض ههههههه انتى شكلك كده بتحبى عيله الدالى كلها صورة ابنه والبنت اللى انتى حطاها فى الشخصيه دى برده كانت فى المسلسل

ايتن عامر خلاص لو تعرفيها اباى سلميلى عليها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alamk.yoo7.com
The Queen
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : انثى
الابراج : القوس
عدد المساهمات : 1097
تاريخ الميلاد : 20/12/1989
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : يعنى بحاول ارفه عن نفسى
الهواية الهواية : الترفيه عن النفس

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الأحد 21 فبراير 2010, 20:22

مااااااااشى بس كده من عينيا الاتنين وانا عارفة ان ايتن كانت معاه ياسيدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
red roes
مشرفة يلا نلعب
مشرفة يلا نلعب
avatar

الجنس : انثى
الابراج : العذراء
عدد المساهمات : 1595
تاريخ الميلاد : 16/09/1993
تاريخ التسجيل : 08/02/2010
العمر : 23
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : student
الهواية الهواية : reading

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الإثنين 22 فبراير 2010, 01:12

عسول ومش هقول اكتر من كده تقبلى مرورى يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the legend
مراقب عام
مراقب عام
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الاسد
عدد المساهمات : 1636
تاريخ الميلاد : 30/07/1991
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 26
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : محاوله انقاذ ما يمكن انقاذه من بقايا وحطام قلب
الهواية الهواية : لست انا من اهوى شىء الاشياء هى من تهوانى

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الإثنين 22 فبراير 2010, 04:10


ايه بتحبه قوى يا عمرو

والله يا ابنى انت احسن منه

بس هى البنات اللى ذوقها بقه زباله وخلاص

ادام بيطلع فى التليفزيون ومعاه قرشين خلاص يبقى حلو

ده كفايه اسمه
بلاقرف

ميرسى على الموضوع
انا قلت هدخل الاقى كوكتيل بقه
يا ريت النت كان فصل قبل ما ادخل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Queen
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : انثى
الابراج : القوس
عدد المساهمات : 1097
تاريخ الميلاد : 20/12/1989
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : يعنى بحاول ارفه عن نفسى
الهواية الهواية : الترفيه عن النفس

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الإثنين 22 فبراير 2010, 11:20

طبعا ياوردة تسلمى ع مرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the legend
مراقب عام
مراقب عام
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الاسد
عدد المساهمات : 1636
تاريخ الميلاد : 30/07/1991
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 26
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : محاوله انقاذ ما يمكن انقاذه من بقايا وحطام قلب
الهواية الهواية : لست انا من اهوى شىء الاشياء هى من تهوانى

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الإثنين 22 فبراير 2010, 11:36


[url=http://www.0zz0.com]
تكبير الصورةتصغير الصورة










ايه المميز والنبى

عنيه لونها كلابى مثلا

والله البنات ذوقها عاد فى الارض خالص
عليه العوض ومنه العوض
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Queen
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : انثى
الابراج : القوس
عدد المساهمات : 1097
تاريخ الميلاد : 20/12/1989
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : يعنى بحاول ارفه عن نفسى
الهواية الهواية : الترفيه عن النفس

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الإثنين 22 فبراير 2010, 11:52

نعم نعم نعم دا انت وقعتك سودة

زوق مين اللى زبالة بذمتك ياشيخ متتمناش تبقى نص حلاوته
كفاية عسله وبعدين مش بالقرشين دا حتى لو فقير دقة لو بصيتله اشبع ع طول
فبلاش الحقد اللى ماليك ده من نحية الواد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
نعتز بوجودك
نعتز بوجودك
avatar

الجنس : انثى
الابراج : العذراء
عدد المساهمات : 907
تاريخ الميلاد : 16/09/1992
تاريخ التسجيل : 11/12/2009
العمر : 24
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
الهواية الهواية : الطبخ والنت

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الإثنين 22 فبراير 2010, 12:14

على فكره الصور مظهرتش عندى
بس من غير ما اشوفها
اكيد قمر
عثوووووووووووول قوى
تسلم ايدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
john Constantine
تحت الأختبار
تحت الأختبار
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : القوس
عدد المساهمات : 167
تاريخ الميلاد : 01/12/1988
تاريخ التسجيل : 11/12/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالب
الهواية الهواية : football

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الإثنين 22 فبراير 2010, 13:15


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه

تبصى له تشبعى

طب الحقيه بقه وهو ساخن
هههههههههههه

هو فعلا شكله نايتى
حقد اه
على اعتبار ان هو رشدى اباظه
هههههههههههههه

مصر مبقتش بخير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the legend
مراقب عام
مراقب عام
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الاسد
عدد المساهمات : 1636
تاريخ الميلاد : 30/07/1991
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 26
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : محاوله انقاذ ما يمكن انقاذه من بقايا وحطام قلب
الهواية الهواية : لست انا من اهوى شىء الاشياء هى من تهوانى

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الإثنين 22 فبراير 2010, 13:27

يااااااااااااااااااااااااااه
نفس اللى كنت هقوله

انا ابقى فى نصف حلاوته

والله لو فى حد شبهه اصلا فى العزبه
نؤده

ندفنه حى كده
شبه ايه يا ام شبه

وعموما هى اذواق برضه
وكل واحد وذوقه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
king
ادارة المملكة
ادارة المملكة
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الدلو
عدد المساهمات : 1124
تاريخ الميلاد : 29/01/1989
تاريخ التسجيل : 29/09/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : خليها مفاجئة
الهواية الهواية : كل حاجة

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الإثنين 22 فبراير 2010, 16:33

ههههههههههه الرداد ها يمسكوا فى بعض ولا ايه


ايه ياليجند حاسك غيران ع العموم يا ابنى الواثق ما بيهموش حد ولا ايه

وبعدين على رالى المثل يوم ما كنا فى الجيم هههههههههههه

الحلو حلو ولو لسه قايم من النوم مش فاكر كنت انت اللى معاي ولا ميمى لما الراجل قال المثل ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alamk.yoo7.com
the legend
مراقب عام
مراقب عام
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الاسد
عدد المساهمات : 1636
تاريخ الميلاد : 30/07/1991
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 26
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : محاوله انقاذ ما يمكن انقاذه من بقايا وحطام قلب
الهواية الهواية : لست انا من اهوى شىء الاشياء هى من تهوانى

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الإثنين 22 فبراير 2010, 19:16


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الحلو حلو ولو لسه قايم من النوم

والوحش وحش ولو غسل وشه كل يوم

ههههههههههههههههههههههه
لا بس بجد مش شايف فى حاجه مميزه خالص

بس قلت لك اذواق بقه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Queen
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : انثى
الابراج : القوس
عدد المساهمات : 1097
تاريخ الميلاد : 20/12/1989
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : يعنى بحاول ارفه عن نفسى
الهواية الهواية : الترفيه عن النفس

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الإثنين 22 فبراير 2010, 19:19

ايوة كده دوس لو مكنتش غيران مكنتش قلت كده ومصر بخير عشان احنا فيها انا وانت وهو بس هو اكتر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Queen
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : انثى
الابراج : القوس
عدد المساهمات : 1097
تاريخ الميلاد : 20/12/1989
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : يعنى بحاول ارفه عن نفسى
الهواية الهواية : الترفيه عن النفس

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الإثنين 22 فبراير 2010, 19:27

عارف الميزة اللى فيه ايه مش شغال نقض نقض لحد ما بهدلنا وبعدين لو مش عجبك عاجب غيرك ياسيدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هدير
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

الجنس : انثى
الابراج : العقرب
عدد المساهمات : 125
تاريخ الميلاد : 25/10/1990
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 26
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : ولا حاجة
الهواية الهواية : التليفزيون

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الثلاثاء 23 فبراير 2010, 01:18

ماشى يا معلم
الصور جامدة والواد عسل
بس مش المفروض تعترفى بالجميل وتقولى برده انى انا اللى معرفاكى عليه ولا ايه؟؟؟؟


تسلمى على الصور يا موسوووووووووووووووووووووووووووووعة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the legend
مراقب عام
مراقب عام
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الاسد
عدد المساهمات : 1636
تاريخ الميلاد : 30/07/1991
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 26
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : محاوله انقاذ ما يمكن انقاذه من بقايا وحطام قلب
الهواية الهواية : لست انا من اهوى شىء الاشياء هى من تهوانى

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الثلاثاء 23 فبراير 2010, 01:23


حسن دا حسن ده قمر
يا اخواتى العسل ده من مصر
مش معقول
لالالالالا
انتوا بتضحكوا عليا
حسن مش معقول
ايه رايك يا دودو
مش قمر برضه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Queen
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : انثى
الابراج : القوس
عدد المساهمات : 1097
تاريخ الميلاد : 20/12/1989
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : يعنى بحاول ارفه عن نفسى
الهواية الهواية : الترفيه عن النفس

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الثلاثاء 23 فبراير 2010, 01:24

ماشى ياستى هشهدلك بكده شكرا ع مرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
TRY AGAIN
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : العقرب
عدد المساهمات : 394
تاريخ الميلاد : 16/11/1991
تاريخ التسجيل : 19/10/2009
العمر : 25
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : نسيت انا مين
الهواية الهواية : كل شىء راح مننا راح حبنا راح حلمنا

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الثلاثاء 23 فبراير 2010, 05:23

يا على الواد عسل عسل ما هو ده النوع الى ماشى دلوقتى



الولاد الصينى  وبعدين مش فارقه
عينيه حلوه يعنى فيها ايه



الحلاوه حلاوه الروح  اوعى
تروح
  وبدل هو عاجب صافى



 اكيد لازم يعجبنا من دلوقتى
الواد القمر ده خلفيه للاسكرين عندى



اوكى  بس يا ريت يا صافى  تجيبلنا صور يكون مغمض فيها عينيه



اصل كده ممكن يخوف الاطفال عندى على الكمبيوتر والاطفال عندى



بتخاف قوى .................تسلم ايدك على الصور الوحشه دى  



 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Queen
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : انثى
الابراج : القوس
عدد المساهمات : 1097
تاريخ الميلاد : 20/12/1989
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : يعنى بحاول ارفه عن نفسى
الهواية الهواية : الترفيه عن النفس

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الثلاثاء 23 فبراير 2010, 11:29

ههههههههههههههههههههه

هههههههههههه
خلاص ياعلى اقتنعت
ايوة كده ياوديع ماشى ياسيدى حب الواد انا خلاص بطلت احبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
red roes
مشرفة يلا نلعب
مشرفة يلا نلعب
avatar

الجنس : انثى
الابراج : العذراء
عدد المساهمات : 1595
تاريخ الميلاد : 16/09/1993
تاريخ التسجيل : 08/02/2010
العمر : 23
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : student
الهواية الهواية : reading

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الثلاثاء 23 فبراير 2010, 17:38

يا جماعه دى وجهت نظر ومش انتوا اللى تقراروا ولو سمحتوا يعنى صافى حاطه الموضوع للكل يعنى اللى عاجبه يكتب كلمه شكر واللى مش عاجبه ميدخلش التوبيك بتاعها من اساسو ولا ايه وطبعا الفنان خلقت ربنا وربنا ابدع فا احسن ومحدش يقدر يتكلم عن خلق الله
مشكورة با ضافى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
aya
عضو متقدم
عضو متقدم
avatar

الجنس : انثى
الابراج : العقرب
عدد المساهمات : 540
تاريخ الميلاد : 26/10/1994
تاريخ التسجيل : 12/12/2009
العمر : 22
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالبه
الهواية الهواية : النت

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الخميس 25 فبراير 2010, 06:17

ايه الوداد القمر ده
يا خواتى هوه فى كده
والله واد زى العسل
تسلم ايدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the taiger
مراقب عام
مراقب عام
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : العذراء
عدد المساهمات : 835
تاريخ الميلاد : 18/09/1988
تاريخ التسجيل : 21/10/2009
العمر : 28
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : كمبيوتر ونت واعمال الجرافيك
الهواية الهواية : الكتابة والرسم والكورة وplay station

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الخميس 25 فبراير 2010, 07:37

انا مش مصدق نفسى
حسن الرداد لا لا
بجد الف لا
وميت مليون لا
انه الحس الردادى
مش مصدق نفسى اى انت يابن الرداد
لا الولد بجد يجنن
بس انت عارف على ايه ياض ياعلى
انت مش واخد بالك من التيشرت الكات بتاعه روعة يا بنى
وعلى راى بيبو
الواد حلو
يبقى حلو
بصى بقى يا صافى
يا انا لا الواد دا بقى
يا تتجوزيه او تختارى ببقى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the legend
مراقب عام
مراقب عام
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الاسد
عدد المساهمات : 1636
تاريخ الميلاد : 30/07/1991
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 26
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : محاوله انقاذ ما يمكن انقاذه من بقايا وحطام قلب
الهواية الهواية : لست انا من اهوى شىء الاشياء هى من تهوانى

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الخميس 25 فبراير 2010, 09:22


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والنبى بالراحه علينا بس
اصل الواحد بيخاف

قلبى رهيف

ههههههههههههههههههههههههههههه

لا تصدق برضه مكنتش واخد بالى من التيشيرت الكات ده
حلوه
ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Queen
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : انثى
الابراج : القوس
عدد المساهمات : 1097
تاريخ الميلاد : 20/12/1989
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 27
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : يعنى بحاول ارفه عن نفسى
الهواية الهواية : الترفيه عن النفس

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الخميس 25 فبراير 2010, 09:34

ما انا قلتلك ياعبد الفتاح تعالى قابل بابا انت اللى عاوز تاكلنى هريسة وخلاص اشهد المنتدى عليم بقى وافضحك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the legend
مراقب عام
مراقب عام
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الاسد
عدد المساهمات : 1636
تاريخ الميلاد : 30/07/1991
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
العمر : 26
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : محاوله انقاذ ما يمكن انقاذه من بقايا وحطام قلب
الهواية الهواية : لست انا من اهوى شىء الاشياء هى من تهوانى

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الخميس 25 فبراير 2010, 10:33


لا بس برضه الهريسه مفعولها حلو

بتجيب من الاخر

تاح ده واد واعى

وانا اقول بياخد اسم الراجل بتاع الهريسه ليه
هههههههههههههههههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NAUGHTY NENO
قادم بقوة
قادم بقوة
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : السرطان
عدد المساهمات : 1331
تاريخ الميلاد : 22/06/1992
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
العمر : 25
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : احسن واحد يزوغ من الكليه
الهواية الهواية : احسن واحد فى مصر يلعب بلاى ستايشن 2

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الخميس 25 فبراير 2010, 15:09

تسلمى على الصور يا فمر
وانا بقى هجيبلك الى
احلى منه
تقبلى مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
esso
مشرف أقسام الصور
مشرف أقسام الصور
avatar

الجنس : ذكر
الابراج : الميزان
عدد المساهمات : 987
تاريخ الميلاد : 10/10/1993
تاريخ التسجيل : 15/10/2009
العمر : 23
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالب
الهواية الهواية : كرة قدم

مُساهمةموضوع: رد: صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة   الخميس 25 فبراير 2010, 16:19

تسلمى على شوية الصور دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
صور ممثل قمر مووووووووت جامد اخر حاجة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ملتقى عالمك :: مملكة الصور العامة :: صور المشاهير-
انتقل الى: